yea we are going around places...

Hej tjoff!
Idag har marie varigt hemma hos mig och vi har tittat på tjockisar på biggest looser för att sedan äta nötter. Sedan gick vi till skolan men stannade upp för att köpa hårkliare på knalle presenten. de är underbara och kostade bara 15 kr. Lovely. Sen har vi vart i skloan.. jag har gjort nada och marie har jobbat på bra... Sen var vi på den nya biban och lånade filmer. Jag ska se tokyo godfathers ikväll nämligen. Jag måste försöka arbeta men de går liksom inte.

kram Dannie,


PS: Min pojkvän håller på att rädda världen. vad gör din? DS.

Kommentarer
Postat av: annelie

Min spelar wow.... O_o

2010-05-06 @ 20:28:37
URL: http://eilenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0