Sista natten med tjugotvå-åringen

Det är faktiskt sant och det kommer aldrig tillbaka igen. Väldigt otäkt! Bah! jag blir äldre! Jag har satt upp en gräns för mig själv. Runt 25 ska jag ha ett jobb och ett barn på G. Jamen jäklar det är ju snart? kan man inte skjuta upp gränsen? Jag är ju alltid sen liksom... Hihi rolig ångest!

Det som är bra är att jag har björn som är så mycket äldre. Det är nog det bästa med honom (näää va sa jag?) Han är inte så mycket äldre men jag har alltid varigt fixerad vid ålder vet inte varför. "Dumpade" Manne för att han var ett år yngre än mig (skäms än idag för det). 

I alla fall så har jag haft en sån underbar dag (förutom när jag tog Sofie till sjukhuset). Jag hade världens skönaste sovmorgon där jag smsbombade Björn som jag visste inte hade några sms pengar att skicka om allt möjligt nonsens... till slut så blev det inte ens riktiga ord. Lovely! Till denna trakasering av en stackars filmarbetare så satt jag och tittade på Leila bakar "jul special" jätte konstigt men jag kände för det so what? Sedan en lång och skön promenad till skolan för att jobba sen till sjukhuset med en panikslagen Sofie. Det var faktiskt ganska otäkt men snabbt gick det. sen hem och åt fiskbullar och potatismos... så gött! Sen tillbaka till stan för att spela biljard med E och Sofie. Sofie vann 2 gånger och jag och E vann varsin gång. Nu sitte rjag på skolan och väntar på att drömmarnas prins ska komma till Borås plus att jag inväntar den nya dagen...

 Jag vill gifta mig med denna kvinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0