I 39 m2

Idag har jag verkligen inte haft för mig någonting. Jag har frossat i mig allting som tv8 hade att erbjuda och har verkligen känt mig så deppig när Enkel Biljett visades. Det är så jag skulle vilja lev amitt liv. när jag var 17 så hade jag en dröm att öppna ett hotell och Andie och Marie hade en sån glöd ovh var så underbara. Jag ville vara deras ofödda barn. Dagens kost har bestått av knäckebröd och pomfritte. har inte ens orkat palla mig ner till affären och nu är det stängt. Jag skulle verkligen inte passa som ensam människa. Jag har inget go i mig när det bara gäller mig själv. Jag kan ha värsta soffpotatisen brevid mig och då komma på hundra ideer om vad vi ska göra. Men när det bara gäller mig själv så stannar världen. jag behöver verkligen skaffa vänner i T-town. sommarens projekt!

Kommentarer
Postat av: Annelie

ahh. jevvla tur du sa de :P fick anmäla mig nu nyss. :D kl 23.25 :D hehe.

kraama

2010-05-16 @ 23:25:58
URL: http://eilenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0