Whooahh...

Jag var på en av de gulligaste uppersittarkvällarna jag har varigt på igår... Sandra, Isabell och Sebastian had gjort små knytten av allting och gett dem inspirerade namn från filmer och allt var super gott :) Nästan hela Björns klass var med och det var så mysigt att sitta och diskutera allt som hände på Oscarsgalen. Jag ska se om jag kan ladda upp bilderna senare. 

Jag har kastat islandsdrömmarna i papperskorgen. Väldigt synd eftersom det är en sån otroligt häftig sak att göra men min stora ambition är att få klart min utbildning utan några problem. Eftersom jag har båda välsingelserna att ha dyslexi och dyscalculi och har svårt nog att plugga på svenska så känns det som om det inte går att göra det på engelska. jag har haft lite för många motgångar på sistående. Men jag funderar att läsa min special termin på HV istället för att lösa den ekonomiska situationen som börjar bli skrämmande...

Just slip out the back, Jack, make a new plan, Stan
Don't need to be coy, Roy, just listen to me
Hop on the bus, Gus, don't need to discuss much
Just drop off the key, Lee, and get yourself free



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0