Welcome to the house of fun...

Idag var jag hemma hos Werran och övade till gestaltning samt fick godis och glass hihihihi... sen tog jag en  lång ofrivillig promenad och sitter nu på högskolan och skriver. har skrivigt till HV om att få läsa en termin där hoppas verkligen att det går igenom för jag vill verkligen bo i trollhättan med Björn. jag tycker det verkligen suger att komma hem till en ensam lägenhet. Jag är en flickväns-modell och det har jag varigt sen jag var runt 13/14 och nu går det inte att lära mig något annat. Tyvärr! Nu funderar jag på att gå till Röda Kvarn och se på Trollflöjten Ingmar Bergmans version som tydligen ska vara ett mästerskap men jag är så hungrig. Få se vem som segrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0