Vispa fram en miljon...

Nu sitter jag i Björns klassrum vid datorn. Vi har handlat gardiner och gud vad drygt det var. Björn har en väldigt speciell smak och allt jag tyckte om var fullt eller barnsligt. Till sist blev de en grön gardrin men jag smög ner en gardin med små kycklingar på (hihihi). Sen var vi på ICA och där fanns en tväling där man skulle vispa grädde så fort som möjligt. den som vispade snabbast vann tusen kr. Jag övertygade B att vara med och han kirrade de på 3:20. Tävlingen pågår fram till klockan tre idag så jag hoppas att vi vinner matpengarna. Hade verkligen hjälpt... Idag är en mysdag med isterband i anders pettersson ära...

Tack och adjöl

Kommentarer
Postat av: Ello

Hej du glömde att skriva när ni får reda på om ni har vunnit:P

2010-03-07 @ 21:21:56
URL: http://eloisassida.blogstot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0