Måndag...

Och jag har givigt mig själv hela veckan fri... det var faktiskt bara en lektion imorgon och jag väggrar spendera typ 400 kr att åka fram och tillbaka. Björn jobbar dock denna veckan och kommer hem runt sju varje dag men det är så mycket bättre än att sova ensam. Igår såg vi på en skräckfilm med maskerade män plus att jag hade min livsmardröm inatt så jag är lite hoppig. Hoppas att det försvinner snart.

Så idag är det dags att leka hemmafru. Helgensdisk ska diskas och golven ska damsuga plus att det skall göras en gazpacho (som är en vit kall grönsaks soppa) innan Björnen kommer hem. Hela denna veckan kommer handla opm att jag testar nya maträtter.

Den här veckan är också till för att läsa igenom alla 500 sidor vi har till nästa veckas tenta. Exiting very exiting :p




Kommentarer
Postat av: Kojjan

Vit gazpacho? Aldrig hört.. Vadär det i den som gör den vit? Pussssssss

2010-03-29 @ 12:04:55
Postat av: Dannie

Grädden... tänkte testa något nytt

2010-03-29 @ 15:03:42
URL: http://danniedudd.blogg.se/
Postat av: annelie

Naaaw, tack så mkt. ^^ glader

Du har fina ögon me. :P Aaa, de har du. ^^

Hoppas du får en glad påsk o allt sånt. O tänk inte för mkt på tentan, de ska då inte ja göra iaf.. heh. men ja räknar me en omtenta så.. men men. :) Hoppas kan man ju alltid. massa kramar på dig :D

2010-03-29 @ 22:57:45
URL: http://eilenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0