kan man kalla detta en onsdags morgon?

Jag vaknade sent... väldigt dumt men jag hade en underbar dröm om mitt födelsedags kalas. Först så hade jag bjudigt in massa med folk (alltså sjukt många) men de enda två som kom var Emmy (från Molkom) och Jenny (mitt Exs lillasyster) och det blev så fel eftersom... det bara blev det. Och jag fick en sån här stor ångest eftersom jag hade sett framemot ett hejdundrande kalas. Men sedan så började de komma in hur många människor som helst. Typ människor jag vet vilka de är men har ingen riktig nära kontakt med dem. Typ som min syssling Joel och gymnasiekompis Tim som jag hade kontakt med tack vare att han och jag åkte samma buss i tre år.

Till slut var det ungefär hundra personer där inne. Men ingen jag kände väl, nej vänta min mamma var också där vilket också var väldigt konstigt (för tro det eller ej så brukar hon inte vara med på mina fester) så jag frågade jag henne var alla var typ som Tuva, Björn, Eva och Marie. Hon bara vände sig om och morfade till Sofie: Det är Torsdag, de är på XoY fattar du väl?

Högst roande

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAhahahahahaha, ja xoy fattar du väl ;) <3

2010-03-31 @ 17:09:16
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0