Jävla shizzle

Jag tyckte jag hade världens tur när B körde mig till vargön idag. Men när vi kom dit var tåget inte bvara försenat utan de väggrade stanna. Vi var typ sju pers som inte fick åka med. När jag satte mig i bilen så påpekade Björn att det skulle precis gått en annan buss från sylte vid denna tiden som bara skulle gjort mig en kvart försenad men den gick precis från Sylte. Ibland känns de som om det är någon som tänker ut det här i förvägg för att sabotera. Ni har  ingen anning om hur skönt det kommer vara att flytta nästa vecka. Samtidigt som det kommer göra s¨ont i mitt bröst varje natt jag försöker somna och han inte finns där. Men det här är någonting jag måste göra för mig själv och min hälsa.

MVH,
Dannie

PS. alla mina kurskompisar vaknar tyop nu om inte senare. jag har varigt vaken i två timmar buh DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0