Im coming out!

Är helt slut och jag fattar inte varför. Igår efter jag varigt på skolans dator så gick jag hem och kom hem runt nio tiden. jag satte mig och såg avsnitt på avsnitt av Cold Feets tills jag kände mig illa tvungen att lägga mig. Vi har varigt duktiga idag och målat pride flaggan och lagt till en hel scen till manuset men nu när jag sitter så är jag så jäkla trött. Hur fan ska jag klara helgen?

Om några timmar kommet äntligen mamma och tittar på min nya lägenhet såsom jag har tjatat på henne. efter att hon har åkt så ska jag till Bea. Jag och Bea ska sitta och dricka medan Sofie får titta på hahahaha! Sen ska vi nog ut på XoY.

Imorgon ska jag hem till Trollhättan där Daniel, Tuva och Henrik kommer och hälsar på. självklart ska vi dricka. Kanske dra ut eller bara ha de soft hemma. Toni kanske hänger på och sent på kvällen kommer en Björn hem.

På lördagen så är vi antagligen på väg till Borås jag, Henke och Björn för att titta på Johannas kille Kim som spelar i ett band för att sedan dra ut.

Vem fan vilar på helgen?

Kommentarer
Postat av: Ello

Ja du det låter kul men vet inte om jag kan komma på er fest tillställning... Men önskar er allt det bästa! Pussar

2010-03-11 @ 21:39:47
URL: http://eloisassida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0