Varning 2 snöstorm

jag vaknade runt 3 där Björns lärare hade skickat oss ett sms där det stod att hans lektioner idag var inställde pga varning 2 snöstorm. Björns skola ligger två kilometer ifrån vårat hus så om hon oroade sig för hennes elever beslöt jag för att oroa mig för mig. Jag tänker absolut inte sitta fast i en iskall buss med massa människor vrålhunrig som jag allltid brukar vara rut klockan fyra eftersom jag inte har ättit på fem timmar. så nej tack. Såg förresten att det hade lagt ut anteckningarna plus OH-bilderna från både föreläsningarna på PingPong så jag är väldigt lycklig över mitt beslut.

Hade de mest knäppa drömmarna inatt. jag drömde att jag var höggravid och var på Frejas och Rickard TRödskäggs bröllop. Tuva var med fast hon var ihop med Toni och Daniel var ihop med Tina (en människa jag aldrig har träffat men hört att hon är väldigt snäll). Tuva grät hela tiden för att hon saknade Daniel, Toni såg mest besvärad ut och under hela bröllopet försökte Björn sno galgar från gaderoben för att han tyckte de var bra att ha när man skulle skaffa barn.

Det var weird.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vilken rolig dröm :p

puss på dig

2010-01-27 @ 22:14:00
Postat av: B

kl. 03 = 07.50

Men som vanligt är min flicka alldeles sömndrucken när hon väcks. Och mumlar saker, men hon är väldigt söt i alla fall.

2010-01-27 @ 22:25:29
URL: http://danniedudd.blogg.se/
Postat av: Dannie

hihihi

2010-01-28 @ 09:39:22
URL: http://danniedudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0