pappa säger PLUGGA!

Min mamma är helt underbar på alla hörn och kanter men medan min pappa levde så var det han som fick mig och Kojan att plugga. Så när han började bli riktigt dåligt (typ runt nian) så fanns de ingen riktig människa som hade orken att plugga med mig eller Kojan så intensivt som farsan gjorde. Vi brukade skrika på varandra och smälla i dörrerna. Kojan gjorde en gång så att hennes dörr åkte av. jag önskar också att jag hade såna super krafter.

Jag vet att man som 22-åring ska plugga själv och guddina vet att jag gör det. Annars skulle jag inte ha 75 p so happy men jag saknar att de står en medelåldersman med fula glasögon och skriker på mig att jag måste kunna matte annars så kommer jag aldrig klara mig i livet.

det är lite svårt att börja plugga när man tänker på sånt...

Kommentarer
Postat av: Annelie

kommer till borås den 14, så kan kolla så hittar ja de får du de på fre. :) O har du 75p? ja har bara 72,5. :( kanske inte kommer in på nästa kurs.. :( Gör ja inte de så hoppar ja, för ja vill inte börja en annan klass. gillar min lilla förfri.

Kramar

2010-01-12 @ 17:14:38
URL: http://eilenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0