I'm baaack

Så ja, det funkade inte så bra (DET VAR SKIT LÄBBIGT) men de var tur att jag fick reda på det innan jag skrev på något kontrakt. Inom två timmar hade vi oackat ner hela mitt rum och stukigt därifrån- Men det var en spännande och läskig helg.

Så nu letar jag efter lägenhet i Borås igen. det kommer nog bli mycket pendling denna månaden men hellre det än att jag gråter mig till söms vilket jag gjorde dessa tre nätter. Hihi som Björn sa det är aldrig händelselös att vara ihop med mig... :p

Kommentarer
Postat av: Annelie

ja tror de ska finnas en tom 46:a där uppe i Trandared där ja o Marie bor. Men nu har ju ja inte vart i borås sen vi slutade i julas, så de kan hända att den är borta. men sök på trandared i ABbostäder. =) Dahlsåkersgatan.

krama

2010-01-18 @ 00:39:52
URL: http://eilenna.blogg.se/
Postat av: JOAKIM.

Borås är nice =)

2010-01-18 @ 00:57:18
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0