i'm awake...

Vaknade för en kvart sen och har spenderat den kvarten att leta efter boken som har varigt så svår att få tag i. kollade igenom varje låda och letade igenom gaderoberna till slut hittade jag den i våran brödrost. Den var helt oskadad men ibland undrar jag hur sånna saker händer...

idag är pluggpluggpligg tills björn kommer hem. Kanske ett avbrott för Jon and Kate plus 8 mitt favorit program nuförtiden. Jag vet inte hur det är med er andra men jag kan inte plugga när Björn är hemma. Det finns så mycket mer intressant att göra då. Det är därför jag hoppas att det kommer gå bättre med pluggningen när jag flyttar. But time will tell... pussar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0