I need that money, come and buy me something, honey

Sitter och tänker på båten igen. Toni och B med klasskamrater är på bio i göteborg och ser på Avatar. Jag har tyvärr inte råd trots att B bjöd mig så kändes de fel att ta hans pengar.  Men nu tänker jag på båten igen. Fan va häftigt det vore att kunna slå tillsammans mina vänner från Borås samt molkom-människor.
Riga låter så häftigt, det är säkert lika fult som Tallinn men det hade varigt skoj. Det pratas från båda siderna om datumet 5-7 feb så jag håller verkligen tummarna. En sån här resa behövs... jag behöver fylla upp mitt barskåp. har bara äckliga saker från den förra Berlin resan.  

håll tummarna för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0