hmm...

jag har problem att inte delta när de händer saker som inte rör mig. Det är de som är så skönt för Borås gänget, de bryr sig inte om att jag gör de eller så förväntar de sig att jag ska blanda mig i. Det är väldigt skönt. Det är la de som gör att Björn ses som en ängel medan jag kan ses lite mer som elak. Han blandar sig i situationer där man bara kan ses som snäll om man hjälper till medan jag blandar mig i situationer där om man gör ett snedsteg så kan man ses som elak. Gud jag måste sluta trascha min underbara pojkvän


Pratade med E (som förresten väkte mig idag på en okristen tid) och hon har den perfekta lösningen. Men de hjälper inte tyvärr...

Kommentarer
Postat av: annelie

Mäh, du suger inte. du är bra. :) Tycker ja iaf. gillar dig! Men när ja kommer till Borås kan ja se om ja hittar min tenta så kan du få se på den o kolla frågorna o så. Men annars va den i stort sett lik den första. =) kram

2010-01-12 @ 13:39:40
URL: http://eilenna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0