Gift dig aldrig med en elektriker....

Jag börjar se ett mönster med björns arbetstider... Så fort det är praktik så är han alltid minst two hours overtime. Men det finns inte en tidsgräns för kreativism men jag är så hungrig... om jag äter nu och sen kommer Björn hem och jag måste ställa mig och göra mat en gång till och då kommer jag äta då med bara för att jag är en sån människa utan dicsiplin. Önska att jag hade disciplin men ni som känner mig lite bättre ska veta att jag har nått fem dagars gränsen so thats a hurray for me!

Imorgon ska jag gå på lägenhetsjakt igen. Ännu en gång till ett kollektiv men denna gången består den av tjejer, lite dyrare än den förra men väldigt vacker och nära skolan. är 2800 i månaden för mycket?

Jag har börjat knarka serier igen. Denna gången är de den nya Melrose place. Det är så roligt att de har med Mancini trion som jag älskade när jag såg den gamla. den är faktiskt bra och brutal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0