En ny start...

Det här året kommer att vara väldigt olikt från det förra. Inte för att jag någonsin hade varigt med om ett år som liknade de förra men i år kommer jag göra någonting som jag (nästan) aldrig har gjort förut. Jag kommer att bo själv. Jag ska flytta ensam till staden Borås och fokusera på min utbildning och mig själv. Det kommer bli jätte jobbigt och superhäftigt.

Så vad är nyår löfterna för i år?
  1. den första och mest vanligaste är självklart gå ner i vikt. Jag tål inte min kropp i nuläget och är osäker så fort jag vistas bland folk som jag inte känner så bra. Så det blir träna träna och hemlagad mat from skracht. Hitills har jag bara klarat matdelen eftersom jag har fått lunginflamation och kan därför inte träna men jag är på bättringvägen.
  2. jag ska resa. Jag och B ska sälja VÅRAN bil och köpa en minibuss och köra runt i europa. Vilka som ska med de vet vi inte än men vi hoppas på underbara, roliga och vackra människor som inte gnäller för mycket
And there you have it folks... bli smal och resa. Kanske inte gråta så mycket? jag gråter jätte mycket hela tiden. Fast jag tycker om det... efteråt alltså. 

<---------Min drömbil men det kommer säkert bli nåt mordernare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0