any thing goes...

och ni vet vad? Jag fick rummet! Det var ett sådant udda k-märkt hus med en fantastiskt vacker burskåp. köket var så annorlunda väldigt vackert den var lik Henrik Johanssons kök till formen. Sen fick jag välja mellan ett väldigt väldigt litet rum för 2400 eller ett väldigt stort rum för 2700. Jag vet att det verkar vara lite pengar men jag har bara 5000 att leva för i månaden och 300 skillnad som kan läggas på ett gymkort eller ett busskort för Borås kommun... Kommer kännas jätte sjukt att lämna min lägenhet och kille. Men det kolla är att jag kommer bo på ett riktigt kollektiv, jag trodde aldrig jag skulle få bo på ett kollektiv efter jag blev ihop med Björn men ödet hade något annat i siktet... awesome...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0