old times...

Haha var på en super mysig förfest igår hos Sofie... för min o Bs del blev det bara en förfest för när vi
kom fram till XoY så hittade jag inte mitt leg. Jag kollade igenom hela min plånbok och av ren vana lät
jag B också göra det men han hittade fan inte det. Skit också tänkte jag. Hur fan har jag lyckats göra
detta? Men jag var ändå lite lättad att kunna gå hem istället för att gå in på XoY så jag kunde sova ut
till skoldagen som var efteråt. Jag och B gick in i Högskolan för att värma oss innan bussen kom och då kolllade
jag en extra gång och hittade den direkt. Det här är ganska lustigt för jag brukar leta i en jävla halvtimma för att sedan lämna över väskan/plånboken/whatever och hitta den men trots att han granskade den upp och ner
så kunde han inte hitta den. Skönt att inte mista mitt leg i alla fall.

Jag är lite flummig. Pratade med min gymnsiebästavän: anna om hur hon var den väldigt ansvarsfulla
duktiga rebelliska tjejen medan jag var lite mer flummig och visste inte riktigt vad som hände men på
nåt sätt så verkade det ändå alltid ordna sig upp för mig. Det var typ efter gymnasiet (när vi gick skilda vägar) som jaginte fick något mer gratis utan fick kämpa själv...


Nu är jag hemma i Trolly. Är ledig tills onsdagen kommer då det är dags för skola igen. Mysigt att somna
brevid mannen man älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0