detta är en torsdag utan ett alkoholflöde...

Vi (jag) bestämde oss för att skippa Borås festandet för att det är dyrt och jag (vi) behöver stressa ner. så detta är min nyktra torsdag på jätte länge. Istället gick vi hela vägen från Sylte till centrum i jätte fint första april väder och köpte gardiner och en fungerande sax (yeay) sen bjöd Björn mig på Trollywoods finaste Café: Mejeriet som var så sött inrett plus att Ryderups vän Kristoffer Hedberg hade skrivigt alla texterna som satt upp. Maten var super god och man fick världens pytelillaste men sötaste efterät till sin måltid.

Kvällen har bestått av att testa på Tjernobybarnets Lifehacker macka som var spännande att göra men säker livsfarligt att äta så jag lät Björn göra det men enligt honom var den supergod och god till en öl. jag åt rostat bröd vilket jag tycker är supergod sen satt vi och flamsade till Desperate Housewifes och gappskrattade varje gång Tom Scavo sa något. En helmysig kväll som ingen alkohol skulle kunna ersätta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0