Yeay

Fortfarande lite nere efter händelsen som gjorde att jag och Sofie typ brast i tårar men vet ni vad? Vi lägger de i glömskan låda för..........

VI SKA PÅ KRYSSNING

Så jävla gött. Låt mig presentera The lucky ten (och i rätt ordning) :
  1. Sofie ( Carrie)
  2. Magnus ( mr. Big?)
  3. Danielle (Miranda)
  4. Marie (Frugan/Charlotte/Azzistenten)
  5. Evelina (E/Samantha)
  6. Robert (har ännu inte förtjänat sitt namn)
  7. Daniel (har ännu inte förtjänat sitt namn)
  8. Kerstin (Underbara Kerstin)
  9. Niclas (Anthony)
  10. Björn (Stuie eller stewie? Otrogen djävel i alla fall)

So there you have them folks! Fan vad jag längtar. det kommer bli helt fantastiskt. Och när vi kliver på båten ska jag kasta LCHF åt sidorna i ungefär 30 timmar och bara synda. Ett dygn i synd

från första gången:


Kommentarer
Postat av: sofie

steve!! :P vi ÄR sex and the city baby

2009-09-30 @ 19:12:04
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: B

Ja, jag är bartenderjävelnieranlillagrupp!!!! =)

STEVE!! puss

2009-10-05 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0