VFU VFU...

Idag var första dagen på VFU. Jag flyttade in hos Sofie igår efter en hektisk helg i Partille. Vi tjötade nonstop och hade romantik tävling. jag förlorade med 6 mil (försök att klura ut den ni) känns ganska skönt att inte kasta sig hem till trollhättan och vara hemma typ vid sex trots att man slutar vid tre. Så jag är på väldigt glatt humör idag. Har inte börjat sakna B än. Sofie slutar typ vid halv fem idag så då ska vi handla och ikväll är det dags att håna Fru Anka. Känns gött att vara tillbaka i staden som gör mig glad... 

 


Kommentarer
Postat av: E

Vore kul att ses när du är i B-town=)

2009-09-21 @ 18:24:56
Postat av: dannie

Absolut... Hur ser ditt schema ut? Tycker vi ska ha tjejmyskväll någon gång i veckan. Nästa vecka kommer jag bo i Göteborg eftersom att B har praktik i Gbg så då kommer jag oxå ha tid. puss älskade E

2009-09-22 @ 16:12:53
URL: http://danniedudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0