Varför har du inte skaffat barn?

Det är en av de tre vanligaste frågorna man får när man när man har sin VFU i ********.

De andra två är:
Har du man?
Vilket språk pratar du?

När man säger svenska säger de vanligtvis: nej men hemma?

Min VFU är underbar, väldigt ovanlig men underbar. Jag älskar de men jag kommer troligtvis utveckla tinitus under den längre periode i år :p

Sitter i skolan och väntar på att sofie ska bli klar. Vi var typ döda igår och sommnade redan vid klockan elva. Shit pommes liksom. Nu ska vi kopiera inför littsem 2. det vore underbart om jag hade kunnat bli klar (jag har inte ens börjat) med littsem 2 innan denna veckan är slut. Som sagt var drömma går ju bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0