This is it!

Sur dag. trots att det har varigt en ledig dag och jag typ nästan är klar med mitt arbete som är jätte enkelt att göra men tar lång tid har det varigt en sur dag. jag o B har legat i luven på varandra. Vilket egentligen också är bra för vad än "experten av förhållande" säger så är det faktiskt bra för par att få ut agritioner på varandra i små doser. Jag kommer ju från ett sånt ställe där man skriker på varandra men älskar varandra djupt. Ju mer man skriker åt varandra destomer älskar man varandra. Så länge det är i små doser och inte händer mer än två gånger per månad tycker jag bara att det är skönt. 

Imorgon blir det en helvetesdag jätte mycket saker att fixa med igruppen... bläsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0