My only crime would be a coco girl...

Hej...
Nu har jag börjat igen med LCHF-dieten och NEJ jag gör de inte fär att jag tror att man är immun för
svininfluensan. Jag gör det för att jag har kompisar som har gjort det och det har gett riktiga resultat.
LCHF betyder att man tar bort alla kolhydrater och lever på protien och fett. Det kommer bli ganska jobbigt. har varigt väldigt jobbigt det fem dagar som de hittils har pågått men jag vill gärna någon gång
i livet vara smal, ordentligt smal. Alltså jag vet att jag inte lider av fetma och har typ bara några kilo av övervikt
men det här är mitt beslut och jag har så mycket självinsikt att veta när jag borde sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0