Jävla våg

Det är oxå en downer när man kommer hem till partille. De har en våg där! och det är väldigt få tillfällen den visar vad jag vill så jag lite självmordskänsla är de på morgonen. Men världens bästa och duktigaste Björn fixade gymkort och parkeringsplats via bostadsföreningen vi är med i. plus att jag kommer försöka att äta alla mina mål innan klockan fem. Hur det blir med pendlingen vet jag inte. Jag får äta på bussen. lite surt för det känns ju att jag vill ha något mål tillsammans med min älskling. Men har man bestämt sig så har man.

Jag är fortfarande varm och har svårt att koncentrera mig vilket suger. Men jag håller på att planera en kräftskiva in my mind så det gör att det hela känns bättre. (Kom på medan jag gick med Sofie igår att jag planerar massor men sen blir inte mycket av. Piss på mig) Men jag vill verkligen ha en kräftskiva så jag tänker försöka mitt bästa den här gången.

Jag har börjat känna mig velig. Det känns som om mycket jag planerar blir fel (inte bara fester) och när det inte blir som jag vill bli jag väldigt besviken på mig själv. det är skit jobbigt. Men denna helgen ska vi bo i Partille i alla fall och de är ju skoj?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0