Godermorgon godermorgon

Jag är vaken! Igår vaknade jag typ klockan sex på morgonen och likt ett barn försökte väcka sin pappa var jag på Björn (som för övrigt steg upp klockan elva äntligen). Men idag var det Björn som var uppe först för han ska jobba i gbg. Tråkigt för mig men roligt för han. Så idag blev det inget morgon terrosering :p

Så vad ska jag göra idag?  Jag ska plugga massor så jag kan lämna in allt på fredag samt nästa vecka. Det här är helt sjukt och jag tror att stressen av pendlingen har gjort detta mot mig men jag har faktiskt börjat att gilla att göra skolarbetet. det känns skönt att sitta ner och fördjupa mig i pedagogiken. jag är sick!

Igår var Sofie, Magnus och Lilla Ludde hemma hos oss. Det var jätte roligt att möta den här omtalade krabaten och för att citera Björn: En jäkligt go grabb. Han fick låna min ficklampa och sen hade han skoj i flera timmar. Jag är så glad att någon från Borås äntligen kommer och ser min lägenhet. Vill egentligen visa alla me det tar ju tid och kostar mycket att åka hit. Men vi kom på att vi skulle åka Kryssning nästa vecka till Åbo. björn har sin dumma praktik så han kan inte följa med men jag, Sofie, Magnus, Marie och Evelina ska dit och festa samt fylla på alkohol förrådet. Och vet ni vad? vi blir gärna fler så om ni är intresserade att åka med oss på tordagen den första oktober klockan 19:30 från Stockholm och vi kommer tillbaka 18:00 på fredag kväll. Det kostar ca 75 kr per man om man är fyra i en hytt. Så om ni är intresserade får ni gärna kontakta mig eller Sofie and we will make the magic happen.... hihihi


 


Kommentarer
Postat av: Sofie

det var massa mys igår! :) tack för att vi fick komma gumman! och torsdag kommer bli bäst! <3

2009-09-27 @ 09:31:57
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0