Two fat ladies

De flesta vet la att jag är hooked på engelsk tv och jag älskade verkligen two fat ladies när det gick när jag var liten. Så glad att det går igen...

Okej lite förbannad på vissa människor och eftersom jag inte får lägga ut bilder på vem jag vill får jag säkert inte heller nämna vem jag vill... Så egentligen är det väl helt onödigt att jag säger/skriver detta men:

FÖRSÖK ATT FÖRSTÅ DUMMA GRIS
Ingen nämnd, ingen glömd... alla glada

Hihi
det var skoj. Jag önska att jag kunde vara lika snäll som jag önskar men det liksom funkar bara i 20 minuter oftast mellan klockan 02:00 till 02:20 på natten sen är det tillbaka till en längre lilla My karaktär igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0