Skit i jointen... ät ost istället...

Så jävla trött. Jag somnade medan B satt vid datorn och jobbade har typ aldrig hänt. Låg och såg på en Herrans liv som trots att den är kristen så är den jäkligt bra rent comedia d lart- mässigt. Av någon väldigt konstig anledning så saknar jag Tartuffe-spelet väldigt mycket. önska att vi inte hade haft den storm vi hade under den tiden. Jag kunde inte prestera så bra på grund av att jag hela tiden tänkte på min pappa och hur jag saknade honom. Plus att min självkänsla låg i botten. Men ändå när jag tittar tillbaka så var det ett mäktigt skådespel som jag Jens, Bekka och Robin satte upp och vi var duktiga. det känns coolt att säga så i efterhand. 

Idag är en ledig dag... eller ja ledig och ledig.Ska plugga men det känns bra. sitter bara och väntar på att Emmerdale ska börja och sen kan jag ta itur med plugget. jag har verkligen spårat in mig på brittiska serier. Cuoplings och cold feets ligger väldigt högt på listan. Det börjar nästan bli så att jag överväger att åka till Storbrittanien istället för Portugal nästa år men vi får se vad det blir av det.

Som ni säkert kan läsa på Sofies blogg så är Oktober den månaden flest människor går isär. Mitt råd till dem är att äta ost. Undra vilken månad som flest människor blir ihop. Gissar på juli. Det låter som en trevlig månad... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0