Mer clementiner tack

Jag befinner mig just nu i Partille. Deras clemtine.förråd gick från åtta till noll på faslig snabb tid men nu är den slut tyvärr. Idag vaknade jag några minter försent så jag missade bussen blev skit sur.

Jag blev nog mest sur på att jag inte kunde sätta ihop en fin utfit. Jag satte på mig ett par blå byxor och en röd tröja och fråga min absolut sexiga men väldigt trötta kille om jag såg snygg ut. Absolut sa han så då gick jag til spegel och insåg att jag såg för jävlig ut. Gick tillbaka och hade en sån sur min så norrlänningen var tvungen att säga: "Alltså det matchar inte men jag ville inte förstöra ditt fina humör" Det är en snubbe som jag aldrig tänker fråga igen.

Nu är han på praktik i göteborg och det är la främst skälet för att jag är här. Inte är det för att lyssna på hur Hampus och Kojan sätter ihop ord med ordet bajs, det är flera timmars underhållning det där. Tydligen är Bajssnok det roligaste ordet.

Men allvarligt talat så är det roligt att träffa sin familj. Trots att det är väldigt konstiga så skulle jag inte kunna leva utan dem....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0