In case of what?


Var det fel av mig att lägga upp den förra bilden?
JA, fast jag trodde att jag hade den ena föräldrens godkännande (tydligen inte rätt förälder dock) men jag ska ändå respektera om en av föräldrarna inte godkänner. Jag borde veta bättre. 

Gör jag detta för att vara elak?
JA, för att jag är så jävla trött på att se Sofie må dåligt på grund av någonting som inte behöver vara. Jag kommer säkert få hemska kommentarer för det här men jag bryr mig inte....

Säg någonting jag nu har gjort fel... In case of


Kommentarer
Postat av: evelina

Jag tycker att du har rätt att lägga ut den bilden som den är. Du har fått Ms godkännande och de räcker, delad vårdnad=att han får bestämma över bilderna på hans vecka. Min åsikt

2009-10-13 @ 20:01:09
Postat av: Anonym

tönt (:

2009-10-13 @ 21:27:19
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ludde är lika mkt min som han är Magnus och precis som Magnus har rätt att be folk ta bort bílder på hans barn har jag den rätten.

Trist att Sofie mår dåligt av nån anledning, men det ger dig fortfarande inte rätten att publicera bilder på andras barn.

2009-10-13 @ 21:41:03
Postat av: Anonym

fast jag tog ju bort dem eller hur?

2009-10-13 @ 22:22:50
Postat av: Anonym

Ta bort bilden, är det så svårt? Du har den på datorn så du kan titta på den, det räcker.

2009-10-13 @ 22:33:52
Postat av: Susanne

När du har vuxit upp och fått egna barn så kommer du kanske att förstå...och då menar jag kanske. Jag förstår att man tar sin kompis parti på engång men tänk lite längre än vad näsan räcker. Jag är helt opartisk i detta, jag läser både Jonnas och Sofies blogg men jag har däremot barn. Så jag säger bara:

- Tänk efter före!

2009-10-14 @ 08:06:07
Postat av: D

Sussane. På grund av din mogenhet så hoppas jag att du inser att allt som skrivs inte är sant och att hela historien inte publiceras. du läser om den här världen, jag får uppleva tårarna och frustration i den världen du läser om.



Du har rätt, jag har inte barn och i väntan på barn så är det ens kompisars känslor man prioriterar. Sofie är en av mina bästa vänner och du har rätt jag är väldigt barnslig som gjorde det jag gjorde. Men tills jag får barn så kämpar jag på för mina vänners välbefinnande. och på nåt sätt så har jag väldigt svårt att tro att jag skadar ludde genom att lägga upp en bild på Sofie, Magnus och ett hjärta.



Men jag tar bort den för din skull. Men mina ord till dig (eftersom du verkar vara en vettig människa och det menar jag på riktigt) tro inte på allt du läser.

2009-10-14 @ 10:48:12
Postat av: Cooikky

I know att den där Jonna fucking Lantz har hittat på en hel del. Det är ju så den människan är. Tycker synd om alla som får lida för att hon är sjuk.

2009-10-25 @ 05:21:48
URL: http://cooikky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0