I gotta a feeling...

Lite trött... har äntligen rakat benen för att jag vill ha en kniv nära benen inte för att jag faller för något sjukt kvinnosyn som säger att kvinnor ska ha slanka ben medan män får ha hur mycket hår som helst. Nej jag gillar att ha vasa saker längs min kropp.

Har haft en me-kväll. Killen har varigt och sett på svensk ångest premiär. Jag klarar inte av sånt så jag fick stanna hemma och tur är la de? Nu har jag faktiskt fått plugga en del vilket känns skönt. Imorgon blir det att kopiera mycket saker för i helgen ska det verkligen jobbas.

Jag har verkligen så fina kompisar i Borås. Jag är så lycklig och ha dem. Känns som mitt liv blev snäppet underbarare när jag började på högskola och tur var la de?

men jag är lite trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0