förbannad...

allvarligt talat....

Jag har ett kompisgäng på 3 tjejer som jag älskar till bitarna. Vi är alla lite crazy och kan dricka ganska mycket, vi skrattar högt och kramas massor. tre av oss har pojkvänner. Dessa tre killar ser väldigt olika ut och gör väldigt olika saker till vardagen. Dessa tre killar är inte heller ovana till begreppet alkhol och kan dricka mycket. Så ja vi festar och vi kan festa hårt. 

Låt mig nu berätta vad de tre killarna har gemmensamt... Det är väldigt lugna och kan tänka och är extremt osjälviska... Och vad har vi fyra tjejer gemensamt? Jo vi pluggar alla till pedagoger för mindre barn tyvärr inte lika lugna som de tre underbara pojkarna men väldigt osjälviska. 

Så.. och snälla försök att förstå, människor, om ni sätter oss 7 människor i ett rum på nyår tillsammans med ett litet barn tror ni verkligen att vi kommer supa till och... ja jag vet inte... slå barnet, ge barnet en konjak? ÄR NI DUMMA I HUVUDET? 

 

Kommentarer
Postat av: E

2009-10-25 @ 20:57:54
URL: http://eeevelinaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skrev nått bra men jag glömde för de försvann! MEn alla som känner dig vet att du är bäst!

2009-10-25 @ 21:10:09
Postat av: Anonym

det finns folk till allt.

2009-10-26 @ 11:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0