Varför fattar han inte?

Bland krossad glas i en hässleholms lägenhet sitter två stycken bitterfittor och skriver en lista eller snarare en manual för de manliga könet över åldern femton (byxmyndig) hur man lyckas att behålla sin flickvän.

  • Läs din bruds tankar innan hon hinner tänka dem själv. T ex säg att du älskar henne innan hon hinner tänka att hon ska säga det till dig. Och är vi tjejer väldigt snabba att säga det samt för ofta till skillnad från män. Om du inte klarar av detta moment så är det lämpligt att ha en backupline vid ett sånt här tillfälle. T ex Du har diskat för ovanlighetens skull och detta är ett vanligt tillfälle då hon skulle säga: Å vad jag älskar dig tack MEN innan så ska du säga: Detta gjorde jag för att jag älskar dig
  • Du får jätte gärna ha kontakt med ditt ex....så länge din brud inte vet om det. Du ska inte komma hem och säga: Å jag prata med Lotta, hon har fått reda på att hennes nuvarande kille har varigt otrogen. Vi fattar att ni har varigt lyckliga och det respekter vi (inte) men vi kan ju låtats, så kan du låtsas för våran skull att du hatar ditt ex och att vi är den bästa och enda du någonsin haft.

Mer regler kommer OBSERVERA att detta inte är en klagolista över B eller någon annans pojkvän utan ett roligt nöje som två bitterfitter har skaffat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0