som en vagel i ögat...

Jag har fått min första vagel och gissa var den var.... I ÖGAT! Shit pomfrite, liksom. Ironi.
Har försökt att klämma bort massa på b men de brukar sluta med att jag får ett slag i ansiktet så jag antog att det skulle göra jätte ont men jag har haft pormaskar som har gjort ondare så jag är lycklig. Jag har också skrivigt klart en grej på 1800 tecken (observera inte ord) detta gjorde jag på hela fyra timmar samt att jag har läst hela 93 sidor. Plus att jag har betalat alla våra räkningar så nu är jag pank tills jag får pengar av B.

Förtjännar jag inte en chokladkaka? Yeay... 

det har varigt en förhelvetes höst för oss alla faktiskt, tyvärr, som jag och Sofie konstaterade på vårat lunchmöte. det kommer kännas jätte jobbigt att lämna allt det där för trots att det har varigt jobbigt så har jag kännt mig så älskad men jag tror nog att nästa år kommer bli ett av mina mest spännande äventyr... har de på känn


Min nya livsfilosofi:
När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra.
- Nalle Puh



Totte o Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0