Mannen i Tunneln...

Nu har jag suttigt och absolut inte gjort någonting i typ en o halv timma på högskolan. JO jag har organiserat min blogg i olika kategorier. Vad gjorde människorna innan datorerna egentligen? :p Hahaha patetiskt... men nu ska jag hem till E och se på Ullared. Det har tydligen varigt en kvinna som har blivivgt överfallen vid Solvarsgatan vid Hässleholmen så jag har lovat E att jag ska gå runt rondellen och inte in i tunneln. Jag får en ltien bockarna bruse känsla över detta.  

Danielle says: men jag kommer nog om en timme om de går bra

Evelina says:ok ring om du blir rädd för jag bryr mig om dig!

Danielle says: tack min älskling

Evelina says:KOm ihåg de

Evelina says: !

Danielle says:har du käkat eller ska jag köpa nåt?

Evelina says:Han är fortfrande på frifot så du får gå runt rondellen

Evelina says:okej?

Evelina says:INTE TUNNELN

Danielle says:jag lovar inte tunneln

PS: I vårt kompisgäng turas vi om att vara mamma. Min dag är torsdag :p  men jag är allvarligt väldigt lyckligt lottad att ha vänner som bryr sig om mig som mina vänner gör DS.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0