Ingen koll liten boll....

Kände idag att jag sög verkligen när jag var i förskoleklassen. Jag vet inte om det beror på att klassen är en klass med större problem eller att det är de faktumet att jag sög. Försökte hålla en lektion idag men det kändes verkligen inte bra. Sen efter lunch gick jag till frittids och där gick allting som en dans. Jätte konstigt för det var ju inte som att jag har fått en extra knipe energi av att haft de dåligt. det är en jäkla tur att jag utbildar mig till båda sakerna....

De här är sista veckan av VFU och jag längtar så till december, kommer bli värsta degmånaden... Ingen anning dock vad som händer på nyår eller jul... borde ta tag i det. Den h'r veckan ska ett brev komma om jag får gå på HV eller inte... vet inte vad jag hoppas på... kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0