Grät igår

Fan vissa människor kan skjuta mig rakt i hjärtat medan andra kan jag putta bort som dammkorn. Pratade med en av mina gamla kompisar igår och typ hade ett litet argument. Började gråta av en sån liten sak som när han sa att jag var ego.

Jag vet inte riktigt om jag kommer att klara flytten från Hb till Hv. Just nu är mina klippor i Hv, de som säger att allt kommer bli bra och de som jag verkligen känner att här mår jag bra. Vet inte om jag orkar lämna det. Men antar att det gör mig ego...

Jag orkar verkligen inte...


<3

PS. Tack Henke för allt du tröstade mig efteråt. Det hjälpte. DS.

Kommentarer
Postat av: Sofie

snälla kom ikväll, i need you

och du, flytta inte! jag vet att du måste men vi lämnar dig aldrig, aldrig.. du kommer alltid vara HB <3

2009-11-21 @ 13:27:37
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Miranda

tack älskling, vi får se hur det går med flytten men jag kommer aldrig lämna er och om jag skulle flytta så kommer jag tillbaka om ett år. Tack så mycket... och jag ska fan kommer ikväll :p

2009-11-21 @ 14:02:46
URL: http://danniedudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0