Glad advent.... detta har hänt:



Är hemma hos Mamma just nu o tänkte sova över här inatt så det blir en timma mindre att pendla imorgon. Vår snart stundande studen jobbar på för fullt med alla hennes helvetes arbeten och Hampus Wie:ar sig medan mor försöker hinna med dem båda. Älskar dem men glad att jag flyttade hemmifrån så fort jag kunde :p 

I lördags var det inte lika mycket kalabalik. Träffade både Robin Woo och Maria samt Mats som Björn typ bluffade om några tekniska termer så det var lite skoj. Inget bråk eller nåt sånt så de var skoj. Dock så råkade jag göra en hemsk sak med Hamids öl som jag inte vågar skriva här... så Hamid om du läser detta: Förlåt jag är skyldig dig en öl. Skäms fortfarande...  

Björn är på praktik igen men bara i två dagar. Får bo på vandrar hem som de betalar... Lyxigt värre. Tyvärr får jag inte berätta mer om de. Fånigt men ändå :p 

Ska bli skoj att åka tillbaka till skolan efter tre veckors praktik dock tror jag inte att många kommer komma eftersom det är nästan veckans enda lektion. Men efter det har vi mentors träff, en grej som jag själv anser är så j*vla onödigt. Det är som att sitta av tid... tyvärr 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0