Today

Idag lekte vi med burkar och försökte göra kretslop. Vi är naturtöntar tydligen. Jag fyller 22 snart det är typ deprimerande. jag har inte så många människor som är äldre än mig än vad jag är van att ha runt mig. Är ju van att vara yngst eller ja... vara äldre än sebbe men de räknas typ inte (HAHA) Nu ploppar de up av nya människor som alla är yngre än mig. Hemskt. Tur att man har en gammal gubbe till sambo då.

Nu ska jag och Evelina ha förfest hemma hos mig och sen sticka ut. Sofie kommer också och har jag tur så kommer också Johanna. Sen ska jag försöka flirta till några till. Om jag har riktigt tur kan jag locka lil Ohlström från uppsala ner hit.

Nu ska jag ha lite allmänbildning med er alla.


HÄST


ÄLG
 




Och som mina vänner från Katrineberg skulle säga: Så e de med de och så e de ba!



Kommentarer
Postat av: Sofie

haha okkej då, jag skrev fel :P

men det VAR kul :D

2009-05-07 @ 23:37:01
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0