Hässleholmen

vi städade äntligen klart i kullagatan och jag hade slarvat bort nyckeln. vet ni hur man visste att det var mitt? För det är bara jag som tvättar i detta förhållande. Yeay kvinnorättigheterna... existerar inte här. sen hittade vi nyckeln i ett par av mina byxor så ki för mig. Nu är vi framme i alla fall i vår nya lägenhet. Först av allt blev datorn uppsatt och sedan så började vi vårat jätte härliga maraton av How i met your mother.. som i can add is so much better then freinds... inte bättre än cold feets eller couplings men go USA.. ni kan...

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag tappade bort min mammas nyckel i skåne nu. Vet inte hur jag ska berätta det för mamma. Piss. Sebbes fel.

2009-05-03 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0