En lugn kväll

Idag har varigt ganska stressigt. Först så träffade jag Johan, Lisa och Nicklas och käkade på Tellus där av någon helt sjuk anledning så åt jag inte upp mina pommefrites. Lisa blev häppen men jag blev det ännu mer. Det verkar som om det börjar funka det här med den konstiga dieten trots att jag fortfarande har en stor belastning och det är tyvärr alkoholen. Men jag har fortfarande regeln: drick aldrig ensam vilket jag håller mig till. Solo-drickning är patetiskt. (Sorry 1/3 av världen) Men det verkar som vi jämnt springer på fest vilket är underbart. Festar mer än vad jag gjorde i molkom och det tror jag nog att alla som har gått i molkom (speciellt de som gick 06/07) att de är ganska farligt. Fast jag har skoj och kommer sluta när jag har fyllt 25.

Sedan efter vi hade käkat åkte Johan hem till Götet. sedan träffade vi Marie och traskade till skolan för att plugga. Fan va dryggt det är. Dumma Sofie kom inte... Hon är lat :p Den sista timman satt vi typ och bara sa massa konstiga ting. jag använde Carlings bok som huvudkudde. När klockan blev 17:14 släppade vi oss äntligen där ifrån med inget egentligen gjort men vi hade ju i alla fall varigt där och det måste ju räknas som nåt eller hur?

Ikväll skulle jag egentligen på en Mary Kay-fest hos söta Kerstin men eftersom jag kom hem vid klockan sex sa min kropp nej. Så jag och B såg på WallE vilket verkligen insperade mig till bantning. Väldigt söt film annars. Jag hintade en liten Woddy Allen i Walles karaktär. Jag är typ romantisk som Walle och B är romantisk som Eve. Fundera ut den ni. 

Vi har det faktiskt rent i vårat kök och det är tack vare min underbara lurv. Jag diskade faktiskt också lite idag men inget emot den stora disken han gick egenom igår.

Berlin... vi ska till Berlin och med tar vi oss Anna H /den förtjusande, Emil G R/ Masterbrain, Kalle "Girls just wanne have fun" Wallen samt the girl from Uppsala: Anna O. Ska bli skoj men de är ett sånt jäkla problem med resebiljetter. Kommer att bli intressant.

Imorgon blir det grillning hos Marie med massor av folk och mycket korv. Vet inte om vi har pengar att spendera på mat?

Kram alla underbara ting...

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha förlåååååt :P vi ska plugga på onsdag !

och jag ska fan ägna dagen åt att sätta på det där jävla tältet :P

2009-05-23 @ 13:03:37
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0