Åldersnoja

Imorgon blir jag äldre. helt sjukt. Vad har jag hunnit göra under detta året? Har skaffat många vänner och gjort ett karriärrval. Att jag lämnade teatern har faktiskt känt skönt. Jag orkade inte med pressen och människor som efter ett tag blir för själv egosistiska och tunnelseende. Jag har inte lika stor kraft att kunna se igenom det. Trött på att vara självisk och sjävlgranskande. Teatern kommer alltid att finnas där- Speciellt Pitas Shillingar och Pita och vårat tio års projekt. Mest av allt tack till Rebekka o Siri som är den som var med mig under alla tio år. Sedan finns ju min älskade lilla syster Märtha. ,men det här är inte en good bye forever, Det är mest good bye molkom-elakheterna. Jag behåller de jag vill och lämna otrogheten och elakhetens spår bakom mig.  Däremot finns det vänner därifrån som aldrig kommer att släppa.  ja det här inlägget tog ett konstig vänding... men men...

Ovanför: Victor, Marlene och Märtha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0