Lite mys i vardagen

Okej jag har varit deppig i ett par dagar men nu börjar de lätta vilket är skönt för mig och alla de stackarna som har fått höra om det (men tack alla gulliga personer) Jag måste inse att jag har det jävligt bra, det finns några riktigt hemska personer därute och jag är så tacksam att jag inte har dem i min närhet. Trollywood har börjat närma sig för både jag och Benny men dock har vi båda två möt på motstånd för alla kanter. Men det måste gå... som jag alltid säger: Om man verkligen vill nåt ska man inte sluta kämpa för de tills man får de. Typ som morsans fajt om Hampus livshälsa... När jag blir stor ska jag bli curling morsa... haha de kommer bli ett helvete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0