HAHAHA.... Jag är ett geni!

Det konstiga med alla mina geni-stunder är att de oftast inträffas tidigt på morgonen när B ligger och sover och jag blir utkastad ur sovrummet för att jag snackade för mycket. Denna gången är inte ett undantag. Nu har jag kommit på att jag skall införa Thanksgiving i vårt samboskap samt vänkrets. Inte Tacksägelsedagen, för de tär någonting annat och har inte lika god mat. Jag tänker ta samma datum som den amerikanska nämligen den fjärde torsdagen i November. Jag tänker bjuda in alla som vill komma och sätta B på kalkonen (som den mångsidige kocken han är), Eva på nåt sött och Tuva på potatismoset.... Jag får fundera på någon arbetsuppgifft till mig själv... Men tills dess så får ni simma lugnt,
Danielle 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0