Cool coolt coolt

Hej snopp...
Idag var jag och hälsade på min Vfu-plats som jag inte får berätta vilken (sekretess skäl hahaha) De var jätte trevliga så jag tror jag kommer få tre jätte bra veckor och jag har en bra plan inför temaarbetet .
Och sen var jag på Borås bibliotek och hör och häppnad: jag hittade tre böcker till mitt didaktiska arbete YES... alla som har gått på högskola eller universitet förstår min glädje just nu. Idag ska jag bränna bort lite
fett tillsammans med den bedårande Beatrice och sen tänkte jag laga min curry falukorv och umgås med min norrländske korv (ewww...) men först tänker jag läsa och plåga mig själv.
Hej hop fileroff...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0