Borås bästa bilförare...

Programmet sveriges värsta bilförare håller ju på med sin andra omgång och man lider ju verkligen med kompisen, föräldern och sambo. Men jag kan säga er att det är fan inte så jäklarns enkelt att vara ihop med Borås bästa förare. Om man åker med Borås bästa förare får man höra att hur alla andra borde köra samt att trafikljusen har ett eget liv. Om man aldrig har sett Björn arg ( det är la bara ett 20-tal i världen som har gjort det) så kan man åka bil med honom så får man uppleva någonting nytt. Trots detta så har Borås bäste bilförare aldrig användt tutan (jag hoppas för guddinas skull att jag stavade de där rätt) det 'r nämligen någonting man inte gör i byar som är döpta efter Drottningar.

Lite frustration här på kvällen. Måste klaga på nåt eftersom jag själv är så duktig på att städa (NOT)

Kramar och massa kärlek till er alla. Även du Tom Kaspersson som är på Malö... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0