vet inte vad jag ska skriva...

Jag har fått många önskemål om att jag ska uppdatera min blogg men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. Det är mycket coola saker som händer men de är oxå väldigt mycket jobbigt i mitt känsloliv just nu. så de känns inte riktigt som att det går att kombinera de två sakerna utan att låta helt manodep... Jag vill skicka iväg ett par hjärtan till alla mina underbara vänner där ute... jag skulle inte klara mig utan er. Jag älskar er verkligen...

Snälla... låt mig vara din prinsessa. Älska mig mest i världens
och släpp mig aldrig. Låt mig vara ditt allt. Krama mig hårt och 
låt mig aldrig försvinna från dina armar.

-Hastruen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0