Vad har jag gett mig in på?

Björn sa en gång hur mycket han har utvecklats på socialt plan och självförtroendets trappa när han kom till Molkom. Och det stämme ganska bra in på mig. Min personlighet formades mycket efter de två åren till de bättre. Och jag tycker att jag har överfört de mycket till Borås men däremot när jag kommer tillbaka till Öjersjö så raderas allt det där. Som igår tex så satte sig mitt bimbo minne in i hjärnan igen. Jag åkte till en fest som tydligen är idag. Very good gummisood. Jag har ju ganska bra tålamod men när jag sitter med min syster så finns det inget kvar i bägaren. Jag verkar vara den enda med syskonproblem (förutom min lillasyster) men jag tänkte att jag ska försöka bli mer ödmjukare och tålmodig.

Igår så kom Marlenes kompis Josefine hit och vi stt och försökte se på en konstnärlig film som hette: the Fall. Väldigt vackra färger och fint komponerad. Sedan kom de lite fler people och vi gav oss iväg för att kasta kubb. Mitt lag sög.. eller jag sög men de var skoj ändå. Sen gick vi hem och såg på en av mina top fem filmer: Death at a funearal.... jävligt bra brittisk film..

Nu ska jag bege mig till Allum och köpa en ny mobil och sedan ska jag åka till Linnea (ännu en gång) hihi

Puss och kärlek


Kommentarer
Postat av: B-jörn

Men gumman det lät ju roligt, Själv så sitter vi här i regnet å ska städa pappas hus från grunden!! Det du:P puss älskling

2009-06-14 @ 17:15:11
URL: http://lostontheroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0